Estetika
Koka-kola u Parizu
Mark Kaufman, fotografije
1950. godine kompanija "Koka kola" je procenila da su Francuzi spremni za njihovo najpoznatije piće; pokrenuli su sveobuhvatnu marketinšku kampanju u cilju njegove promocije. Doduše, Francuzima nije bio nepoznat ovaj napitak budući da se gotovo ilegalno prodavao još od 1919. godine, a od 1933. je pariski Café de l’Europe bio prvi zvanično licencirani café koji je služio koka-kolu. Međutim, posle Drugog svetskog rata kompanija je videla svoju šansu za povećanjem profita, posebno u svetlu masovne upotrebe frižidera u francuskim domovima.
Pod sloganom "Pijte hladnu" u Parizu i celoj Francuskoj su se pojavili kamioni koji su razvozili ovaj osvežavajući napitak, u "operaciji" koju je kompanija kasnije nazvala "Hladna revolucija". Zanimljiv marketinški detalj je da su vozači i prodavci koka-kole bili obučeni u jednostavna radna odela koja pomalo asociraju na vojničku uniformu; način da podsete Francuze na američke oslobodioce iz Drugog svetskog rata? Ipak, ako je suditi po fotografijama Marka Kaufmana iz tog vremena, Parižani u početku nisu baš prepoznali "great taste of Coke".
Izvori: Messy Nessy Chic, Mashable-Retronaut
Mišljenja izneta u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije sajta NoviPolis. Ipak, po postojećem Zakonu o javnom informisanju NoviPolis odgovara za sve sadržaje koji se nalaze na njegovim stranicama, pa u skladu sa tim zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare uvredljive sadržine, kao i komentare za koje sumnjamo da su deo organizovanog spinovanja javnosti, nećemo objavljivati.