Pretraga
Pronađite nas na

Pošalji prijatelju

Estetika

Belgrade Behance Reviews 2014

Mikser House, 9. novembar

Drugi Belgrade Behance Reviews 2014. održaće se 9. novembra u Mikser House-u od 15 do 21 h. Mlada grupa kreativaca "Lege artists" iz Beograda treći put organizuje ovaj događaj u Srbiji u saradnji sa softverskom kompanijom AlesterCloud i marketinškom agencijom SuperDot.

Prošlogodišnji događaj je bio jedan od najvećih na svetu u ovoj seriji događaja koja se održava u 70 zemalja u jednoj nedelji. Centralno dešavanje je Portfolio Reviews- 10 paralelnih radionica iz 10 različitih kreativnih oblasti pod moderiranjem 10 različitih “vođa”:Animation and Motion Graphic- Dane Blačić, -Photography HiiShii Studio, -Icon Design Peđa Rusić, UI Design- Hana Tegeltija, Graphic Design / Branding- De:Work, Ilustracija - Uroš Savić, Character / Toy design - Nenad Dodić, Game Design- Uroš Banješević Madheadgames, Web Design- Vladimir Babić, Interior Design - Mirko Tadić.

Radionice su koncipirane tako da će svako od učesnika moći da da i dobije feedback vezan za Behance projekat koji predstavlja! Ove godine, svaki od vođa radionica će odabrati jednog od učesnika radionice kao najperspektivnijeg, koji će na Završnoj reči dobiti po Behance coin. PRIJAVE za prezentatore - učesnike radionica su otvorene do 3. novembra 2014. godine. Prijavite se preko ovog linka.    Od 18h počinje i traje paralelno sa radionicama,AKS ME ANYTHING by Nova Iskra program besplatnih profesionalnih konsultacija na kojima će učesnici moći neometano i besplatno da razgovaraju sa izabranim konsultantom iz domena dizajna, IT­a, preduzetništva, autorskog prava i srodnih oblasti, tokom “svojih” 15 minuta. Uskoro ćete moći da pročitate više o konsultantima kao i da se prijavite putem online formulara, Pratite sekciju na ovom linku. .

Na galeriji Miksera će takođe biti održana IZLOŽBA 10 odabranih radova sa Behance-a. Ove godine koncept izlaganja je osvežen kombinovanjem maketa, uramljenih slika i ištampanih radova. Posetioci će moći da glasaju kao i prošle godine – lepljenjem Appreciate Stikera. Učesnik izložbe koji bude imao najviše glasova – zalepljenih Appreciate stikera, dobiće  mogućnost da besplatno pohađa neki od Sertifikovanih kurseva SAE Instituta po svom odabiru.Nakon završetka Portfolio Reviews radionica i Aks me anything dela, iskusni dizajner Goran Bajazetov će u okviru dela programa SPOTLIGHT PRESENTATION govoriti o tome kako se razvijala njegova kreativna karijera od freelancer-ado osnivanja “Saturized” interaktivne agencije. Publika će imati “svojih” 15 min. za pitanja.

Potpuna novina ove godine je CREAT(IV)E CAREER- mogućnost da se mladi kreativci povežu i sa potencijalnim poslodavcima. Pet poznatih beogradskih IT kompanija imaće svoj štand tokom čitavog trajanja događaja, a kreativci će moći da im se predstave, popričaju o mogućnosti zaposlenja, ostave CV itd.

Na ZAVRŠNOJ REČI
u 20:30h, biće dodeljeni Appreciation Coini 10 najperspektivnijih radioničara, biće proglašen pobednik izložbe i dodeljena nagrada, a posetioce očekuje i još puno iznenađenja u međuvremenu! Posetioci mogu da se registruju na sajtuwww.belgradebehancereviews.rs/#prijave, mada je ulaz otvoren za sve.

Naovom iovom linku možete pogledati kako je bilo prošle godine.

Dođite na drugi po redu Belgrade Behance Reviews i budite deo srpske kreativne zajednice. Tu ćete upoznati ljude koji stvaraju za svetski poznate brendove kao sto su Google, EA Games, Monster, HBO, 20th Century Fox, Yahoo, Gazprom, Air Serbia...Za ceo program posetite sajt:   www.belgradebehancereviews.rs
HASHTAG #belgradebehance #behancereviews

Tagovi