Естетика
Кока-кола у Паризу
Марк Кауфман, фотографије
1950. године компанија "Кока кола" је проценила да су Французи спремни за њихово најпознатије пиће; покренули су свеобухватну маркетиншку кампању у циљу његове промоције. Додуше, Французима није био непознат овај напитак будући да се готово илегално продавао још од 1919. године, а од 1933. је париски Café de l’Europe био први званично лиценцирани café који је служио кока-колу. Међутим, после Другог светског рата компанија је видела своју шансу за повећањем профита, посебно у светлу масовне употребе фрижидера у француским домовима.
Под слоганом "Пијте хладну" у Паризу и целој Француској су се појавили камиони који су развозили овај освежавајући напитак, у "операцији" коју је компанија касније назвала "Хладна револуција". Занимљив маркетиншки детаљ је да су возачи и продавци кока-коле били обучени у једноставна радна одела која помало асоцирају на војничку униформу; начин да подсете Французе на америчке ослободиоце из Другог светског рата? Ипак, ако је судити по фотографијама Марка Кауфмана из тог времена, Парижани у почетку нису баш препознали "great taste of Coke".
Извори: Messy Nessy Chic, Mashable-Retronaut
Mišljenja izneta u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije sajta NoviPolis. Ipak, po postojećem Zakonu o javnom informisanju NoviPolis odgovara za sve sadržaje koji se nalaze na njegovim stranicama, pa u skladu sa tim zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare uvredljive sadržine, kao i komentare za koje sumnjamo da su deo organizovanog spinovanja javnosti, nećemo objavljivati.